Sydbank » lån, oppsparing, pension

Sydbank » lån, oppsparing, pension
Sydbank » lån, oppsparing, pension
Sydbank » lån, oppsparing, pension
Sydbank » lån, oppsparing, pension
Sydbank » lån, oppsparing, pension
Sydbank » lån, oppsparing, pension
Sydbank » lån, oppsparing, pension
Sydbank » lån, oppsparing, pension
Sydbank » lån, oppsparing, pension
Sydbank » lån, oppsparing, pension
Sydbank » lån, oppsparing, pension
Sydbank » lån, oppsparing, pension

Bank: Sydbank A/S

CVR: 12626509
SWIFT: SYBKDK22
LEI-kode: GP5DT10VX1QRQUKVBK64

Med udgangspunkt i forbrugernes krav tildeler vores organisationskoncept faglig kompetence og beslutningsmyndighed til de enheder, der interagerer med kunderne.

Seks til ti medlemmer af repræsentantskabet og fire personalerepræsentanter udgør Sydbanks bestyrelse. Medarbejderrepræsentanter vælges for fire år ad gangen, mens bestyrelsesmedlemmer vælges for et år ad gangen. Ledelsen fører tilsyn med den daglige drift af banken, selv om den stadig er underlagt de regler og direktiver, der er udstedt af bestyrelsen.

Et vist antal aktionærer udgør Sydbanks repræsentantskab, som vælges på generalforsamlingen. Bankens regionsopdeling bestemmer den geografiske opdeling af repræsentantskabet, og mange bestyrelsesmedlemmer vælges for tre-årige valgperioder i hvert område. Ud over at repræsentere Sydbank og støtte bestyrelse og ledelse har repræsentationsorganet en forpligtelse til at stræbe efter bankens velstand. Endvidere vælges bestyrelsens medlemmer af repræsentantskabet (ikke medarbejderne).

Sydbank tilbyder en bred vifte af finansielle tjenester og produkter, som omfatter privatlån, lån til bolig, frikort, kassekredit, billån, opsparing konti, investering af din opsparing, børneopsparing og pensionstilbud.

Sydbank kundeservice

Kontakt oss: 70 10 78 79
Teknisk hjælp: 74 37 25 98
Rådgivning online: 70 10 78 79
Kundeservice: 70 10 78 79
Vi sidder klar alle ugens dage fra kl. 8 til 20.

Hotline: (+45) 74 37 25 98
Hotline kan hjælpe dig med tekniske problemer. Vi sidder klar hverdage fra kl. 8 til 18.

Sydbank anmeldelser

Med en lang historie i dansk bankvæsen fremstår Sydbank som en pålidelig og elskværdig bank. De værdsætter solide kundeforbindelser og er klart forpligtet til at levere individualiserede og tilpassede finansielle løsninger. Positive kundevurderinger og overordnet tilfredshed med bankens support indikerer, at deres kundeservice er pålidelig og let tilgængelig. Læs venligst flere anmeldelser nedenfor af Sydbanks kunder.

Sociale profiler »

  • 4.7 / 5
  • 3.7 / 5
  • 4.3 / 5
4.3
SAMLET

Baseret på 3 anmeldelser

Anmeldt af 3 brugere

    Tak for en god handel!

    Det lykkedes mig at sælge ejendommen meget hurtigt – og Sydbank spillede en vigtig rolle i denne handel. Konsulenten anbefalede mig at sætte prisen op, selvom det nok ville være nemmere og hurtigere for ham at sælge til en lavere pris. Jeg fik dog flere penge, end jeg ønskede, og det er jeg meget taknemmelig for. Jeg betragtede det som min pligt i det mindste at skrive en positiv anmeldelse – 5 stjerner. Mange tak!

    • 16/10/2024 14:55

    Fremragende kundeservice

    Før Sydbank havde vi en yderst negativ oplevelse med den tidligere bank. Jeg har allerede skrevet en anmeldelse af den bank, så jeg vil ikke gentage den – de har allerede modtaget deres andel af antireklamer. Hos Sydbank mærkede vi forskellen! Jeg indså, at dette er en rigtig god service. Når konsulenten ikke er uhøflig, ikke truer med sanktioner og ikke venter på, at samtalen slutter. I Sydbank fik vi velvilje og opmærksomhed fra konsulenten. Vi kan stille ethvert spørgsmål og modtage et detaljeret svar af høj kvalitet. Vi kommunikerede endda via videokonference et par gange – jeg tror, ​​det hjalp os med at forstå vores problemer bedre. Vi anbefaler Sydbank til dem, der værdsætter god kundeservice.

    • 12/10/2024 10:46

    Teknologi og renter

    Sydbank ligner ved første øjekast en fuldstændig respektabel bank (det er det måske). Men bankens teknologi lader meget tilbage at ønske. Online-tjenester ser antediluvianske ud, og selvom de faktisk har den nødvendige moderne funktionalitet, kunne jeg ikke finde det. En særskilt samtale om renter er noget. Jeg har været kunde i Sydbank i mange år og har nok lige vænnet mig til det. Nogle gange har du brug for at genoverveje dine vaner. I løbet af de sidste par år, hvor jeg er kunde i en anden bank (jeg vil ikke reklamere for det, jeg fik ikke betalt for det)… så – regnede jeg ud, hvor meget jeg kunne spare i forhold til Sydbank, og det blev ud til at være et imponerende beløb. Jeg betalte omtrent det samme for 5 dage på et dejligt hotel i Amsterdam. Jeg vil ikke give 1 stjerne, jeg har trods alt modtaget acceptabel service i lang tid… Så 3 stjerner og tak for dit samarbejde)

    • 02/10/2024 12:03

Skriv anmeldelse

  • Kvalitet
  • Rente
  • Service

FORDELE

+
Tilføj felt

ULEMPER

+
Tilføj felt
Tilføj billede
Tilføj video
Beklager, vi holder lukket i øjeblikket.
  Åben   Lukker
mandag08:0020:00
tirsdag08:0020:00
onsdag08:0020:00
torsdag08:0020:00
fredag08:0020:00
lørdagLukket
søndagLukket i dag