Bank: Lunar Bank A/S
Moderselskab: Lunar Group A/S
CVR: 39697696
Lunar er en bank i din telefon, i form af en ansøgning. Vi er en fuldt digital udsteder. Vores mission og selve ideen om at oprette en bank var at hjælpe vores potentielle kunder med at styre deres penge Kompetent. Forenkle adgangen til dem, og har denne erfarne og pålidelige assistent på din telefon. Vi blev grundlagt for næsten ti år siden af iværksættere, der ikke var tilfredse med den traditionelle bankmodel. De ønskede at gøre noget nyttigt og innovativt.
Lunar har en banklicens og er under tilsyn af Finanstilsynet.
100.000 euro (ca. 750.000 Danske Kroner) dette er det beløb, der er dækket af Garantifonden.
Ved, at vores supportteam er med dig fra 9 til 23 på hverdage og fra 10 til 17 på helligdage og helligdage.
Lunar blev grundlagt i 2015 og er en dansk bank, der udelukkende opererer online. Banken positionerer sig som en ekstra bank, som du kan bruge ud over din nuværende bank eller som erstatning for traditionelle banker. Lunar er en app-baseret mobiltjeneste. Banken har ingen rådgivere eller fysiske filialer.
Banken tilbyder et stort udvalg af standard bankprodukter, herunder lån, betalingskort, konti, investeringer og opsparing. Desværre giver Lunar ikke de vellidte samlelån. For at sige det kort, så kombinerer disse lån mange nuværende forbrugslån til et enkelt større, og i mange situationer giver den længere løbetid og billigere rente dig mulighed for at spare penge.
Lunar Bank kundeservice
Lunar yder fremragende kundeservice og sigter efter at have et samtaleforhold med sine kunder. Et stort område af hjemmesiden indeholder alle de svar på spørgsmål, man måtte have vedrørende bankens tilbud. Hvis du stadig har brug for hjælp, kan du komme i kontakt med banken ved hjælp af appens beskedfunktion, telefonnummer eller e-mail.
Lunar kunder vurderer virksomheden fire ud af fem stjerner på Trustpilot, hvilket indikerer, at de typisk er ret glade. De positive bemærkninger fremhæver, hvor brugervenlig appen er, og hvor godt personalet er. Med hensyn til ulemper udtrykker en række kunder utilfredshed med, hvor lang tid det tager at få en virksomhedskonto.
Kundeassistance er tilgængelig
mandag til fredag indtil kl. 23.00 og i weekenden indtil kl. 17.00.
Banken har glæde af at holde åbent, mens andre banker har lukket.
Telefon: (+45) 707 168 69
Email: [email protected]
Chat med os — og få hurtigt svar. Ikke kunde endnu? Klik her for at chatte med os.
Lunar Bank anmeldelser
Dernæst kan du læse anmeldelser fra Lunar Bank-kunder. Hvis du allerede har din egen oplevelse med Lunar Bank, kan du dele denne oplevelse ved at skrive din anmeldelse. At dele brugeroplevelser kan være gavnligt for alle kunder.
-
4.6 / 5
-
4.3 / 5
-
4.4 / 5
Based on 11 ratings
Reviewed by 11 users
-
Praktiske værktøjer til onlinebrug
Lunar er selvfølgelig meget anderledes end traditionelle banker, og i starten havde jeg lidt selvtillid. Men nu har jeg brugt Lunar i næsten seks måneder, og jeg er meget tilfreds. Ja – nogle gange vil jeg gerne komme i en filial og tale med en medarbejder en-til-en, men ellers har jeg bemærket, at jeg har mere styr på mine penge. Banken har sine egne detaljer, og denne bank er måske ikke egnet for alle, men hvis du er klar til at ændre dine vaner, og du ikke har noget problem med kun at bruge online, er dette en fantastisk mulighed.
-
Tak for den hurtige tilbagebetaling
For nylig havde jeg planer om at foretage et køb fra en onlinebutik og afgav næsten en ordre, men annullerede den i sidste øjeblik. Det forekom mig, at jeg ikke klikkede på det sidste “OK”, men så opdagede jeg, at pengene allerede var trukket. Det gjorde mig meget ked af det, selvom beløbet ikke var for stort – noget i retning af 5000 kr. Jeg skulle skrive nogle erklæringer, sende nogle e-mails, men jeg besluttede at ringe til banken først. Uventet hjalp de mig meget hurtigt med dette problem og returnerede pengene. De havde i øvrigt ikke tænkt sig at sende mig en ordre fra denne netbutik, for det produkt, jeg bestilte, var ikke engang i ‘Ordre’-sektionen.
-
God service med hurtig support
Jeg har ingen klager, god service, hurtig respons på forespørgsler. Jeg har været kunde relativt for nylig – kun 3 måneder, indtil videre er jeg tilfreds med alt. Jeg giver det 4 stjerner, fordi jeg ikke bemærkede nogen væsentlige forskelle. Måske er jeg kræsen…
-
Minus 39 kr. hver måned
For mig gik alt relativt godt, indtil de gav mig denne uforståelige SAS Eurobonus til 39 kr. måned. Jeg forstår stadig ikke, hvorfor du valgte en tvivlsom virksomhed, der længe har vist tegn på tilbagegang. Jeg ved ikke engang, hvordan man bruger disse akkumulerede bonuspoint. Det ville være godt, hvis fyrene fra Lunar først gad at finde ud af, hvad deres kunder vil have og tilbyde nogle alternativer… Meget mærkeligt, er det en slags aftale med SAS, kastede du dem en livline på bekostning af dine kunder? Godt arbejde Lunar, bravo!
-
Fantastisk og forbløffende bank!
Jeg har brugt Nordea Bank og Coop Bank før, men denne bank, Lunar, er ikke bare en bank, men AI+»Robotics Engineering«. Det er en raket til månen og tilbage igen på 2 dage, det er en »mønsterbryder« og anderledes regler i bankspillet.
Banken kommer med mange funktioner, og her er blot nogle få, som jeg selv bruger:
* SAS EuroBonus-kort
* Din personlige AI-assistent
* Verdensomspændende rejsefordele
* Account Manager (for nem styring af alle direkte debiteringer, tilbagevendende betalinger osv.)
* Rapportering
* Virtuelle kort (med mulighed for at låse/låse op med et enkelt tryk)
* Enkel, 100 % online registrering, hurtig kontoåbning
* Ingen provisioner i udlandet
* Understøttelse af mobile tegnebøger (ApplePay og GoogleWallet)
* Køb kryptofunktion.At sige, at jeg er tilfreds, er ikke at sige noget.
Fra Oliver, med kærlighed! -
Mange tak
Det har været sådan en hovedpine. Ved min egen fejl, retrograd måne, formørkelse, jeg forstår ikke, hvordan det skete. Eller my children “blowed my mind”, men jeg er en kvinde, og det sker for os, kort sagt, jeg sendte penge, snarere lavede en bankoverførsel til den forkerte modtager. Jeg skrev straks til banken, via intern mail, og ringede til support. Jeg forklarede situationen, at der var sket en ‘fatal’ fejl for mig.
Bankens repræsentant svarede via intern mail, og jeg var også i stand til at komme i kontakt med kundeservice by phone. Jeg fik en række input, dvs. den algoritme, jeg skulle følge trin for trin, men Lunar advarede mig om, at han ikke kunne garantere, at han ville være i stand til at returnere beløbet.
Jeg tog alle de nødvendige skridt fra min side. Lunar kontaktede den modtagende bank og bad om en tilbagebetaling (der blev sandsynligvis foretaget nogle andre manipulationer, men jeg blev ikke informeret om det). Efter 7 dage refunderede den modtagende bank hele beløbet, bortset fra korrespondentbankens gebyrer, fik jeg at vide. Jeg var overvældet af lykke. Beløbet var håndgribeligt for mig. Jeg ønskede slet ikke at miste dette beløb.
Tusind tak til Lunar-teamet for deres professionalisme. Kys,KYS;)PROS
- Mads, mange tak. Du er en ægte professionel inden for dit felt.
-
Ud over Lunar Standart-kontoen...
Ud over Lunar Standart-kontoen var det vigtigt for mig at have en mægler- eller investeringskonto. En gratis investeringskonto i Lunar-appen er meget nem at oprette.
Da jeg af og til handler med andre valutaer end danske kroner, er kurtagen for valutaveksling 0,5 %. Det er ikke billigt, men det er humant nok.Kryptovalutaer er en anden af mulighederne for den avancerede bruger. Lunar Block opkræver et gebyr på 1 % for Lunar Unlimited-brugere. 1 % er yderst rimeligt og ikke meget.
Der er en række nuancer – muligheder, som jeg gerne vil tilføje, men forhåbentlig vil Lunar selv tage sig af det snart. Generelt er der ingen klager. -
Lå-Lå-Lån
Lunar er uden sammenligning den mest moderne, største og sikre netbank. Avanceret netbank, intuitiv godkendelsesprocedure og gratis overførsler i realtid. Eksklusivt metalkort med personlig lasergravering kan bruges som et middel til selvforsvar mod hooligans /;)))))
For mig som privatkunde faldt mit valg på »Plus«-planen. Årsagen til dette er hyppige flyvninger, valutaomregning, forsikring, løn lån, rentefrit lån og resten af listen over uoversættelige ordspil /;)))))
Nem software- og hardwareimplementering via QR-kode. Lunars support er klar til at hjælpe dig fra kl. 9 til 21. App Store eller Google Play er bomben!Lige præcis på det danske marked har jeg ikke set et konkurrerende alternativ endnu.
looC-Cool!PROS
- Förresten, läs om SAS EuroBonus Lunar på hemsidan. Du kommer inte att ångra dig!
-
Mine anbefalinger
Feedbacken skal deles op i to komponenter. Jeg, som privatkunde, og jeg, som virksomhedskontohaver. Som privatkunde vil jeg gerne fremhæve, at det er nemt at åbne en konto med et par klik og en sms. Praktisk APP-applikation og valg af 4 pakker, for dem, der er klar til at betale et månedligt beløb, og for dem som mig. Digitalt kort og mulighed for at bruge det i Apple Pay, positiv rente fra 1,25-2,50%, køb af kryptovaluta i Lunar Block og Lunar AI Assistent…. Jeg har kun beskrevet, hvad jeg bruger. I halvandet år var der ingen problemer, bugs eller fejl med mobilappen. Du kan give den et solidt 5-tal.
For et par år siden, da Covid var udbredt, og vi var begrænsede i, hvad vi kunne gøre, hjalp Lunar Business mig relativt hurtigt og til en rimelig pris med at få et CVR-nummer og åbnede en virksomhedskonto, med kosmisk hastighed.Og som et “kirsebær på kagen”, godkendte og krediterede, Lunar for et par måneder siden min Froda-lån-virksomhed. Lånet blev godkendt og krediteret inden for 48 timer. De renter, der skal betales hver måned, er næppe rimelige og acceptable, men sådan er virkeligheden i dag. De er ikke de mindste, men de er heller ikke enorme. For at opsummere, i det tørre, mine anbefalinger.
Åben | Lukker | ||
---|---|---|---|
mandag | 09:00 | – | 23:00 |
tirsdag | 09:00 | – | 23:00 |
onsdag | 09:00 | – | 23:00 |
torsdag | 09:00 | – | 23:00 |
fredag | 09:00 | – | 23:00 |
lørdag | 10:00 | – | 17:00 |
søndag | 10:00 | – | 17:00 |
Skriv anmeldelse