Danske Bank — anmeldelser, produkter, tjenester

Danske Bank — anmeldelser, produkter, tjenester
Danske Bank — anmeldelser, produkter, tjenester
Danske Bank — anmeldelser, produkter, tjenester
Danske Bank — anmeldelser, produkter, tjenester
Danske Bank — anmeldelser, produkter, tjenester
Danske Bank — anmeldelser, produkter, tjenester
Danske Bank — anmeldelser, produkter, tjenester
Danske Bank — anmeldelser, produkter, tjenester
Danske Bank — anmeldelser, produkter, tjenester
Danske Bank — anmeldelser, produkter, tjenester
Danske Bank — anmeldelser, produkter, tjenester
Danske Bank — anmeldelser, produkter, tjenester
Danske Bank — anmeldelser, produkter, tjenester
Danske Bank — anmeldelser, produkter, tjenester

Beskrivelse

Bank: Danske Bank A/S
Moderselskab: Danske Bank Group
CVR:
916573154
SWIFT: DABADKKK

Vi leverer bankydelser, livs forsikrings og pensionsprodukter, realkreditfinansiering, lån (forbrugslån, kviklån, danske indlån), konti,  børneopsparing, kort (Mastercard Guld), billlån, formueforvaltning, ejendomsmægler service og leasing.

“1871, året hvor Den Danske Landmandsbank blev stiftet. Gennem fusioner med mange lokale og regionale banker er vi vokset og styrket. En af de vigtigste fusioner skete i 1990, hvor banken fusionerede med to andre store danske banker. Vi har en uangribelig position på det danske marked, og gennem vores skala og hjernekraft stræber vi efter at spille en vigtig rolle i det danske samfund, ikke blot skabe en arv, men også bidrage til væksten i samfundet som helhed. Trods vanskelige økonomiske forhold, Vi fortsatte med at levere på vores strategiske ambitioner og opnåede et stærkt forrentning af egenkapitalen på 12,9% i første kvartal af 2024. Ud over at reducere vores egne CO2e-udledninger arbejder vi på at integrere klimarisici og holde os på sporet for at dekarbonisere økonomien.”

Danske Bank mission er at støtte sine kunder i at opnå finansiel stabilitet, så de kan forfølge deres finansielle mål på en sikker, sikker og bekymringsfri måde. For at hjælpe dig hurtigt og enkelt med at vælge, om Danske Bank er den bedste bank for dig, har vi lavet en komplet undersøgelse af banken, herunder information om de tilbudte produkter og priser.

For Danske Bank er tillid altafgørende og en nødvendig forudsætning for at drive forretning. En bank kan ikke fungere, hvis den ikke er i stand til at etablere et tillidsforhold til sine kunder. Danske Bank fremmer et tillidsfuldt forhold til sine kunder ved at tilbyde ekspertrådgivning og støtte til at hjælpe dem med at opnå finansiel stabilitet i deres daglige liv.

Finansiel rådgiver: Mikael Emil Mølgård

Email: [email protected]
ATM åben til 22.00

 

Danske Bank kundeservice

Danske Bank vægter kundeservice højt, hvilket ses af det store antal hjælpekanaler banken tilbyder, såsom online chat, e-mail og telefonassistance. Banken fremmer tilgængelighed og brugervenlighed set ud fra den brugervenlige karakter af deres hjemmeside og den enkelhed, hvormed kunder kan finde kontaktoplysninger til kundesupport.

Anmeldelser fra andre kilder, såsom Google og Trustpilot, understreger typisk bankens fremragende kundeservice. Talrige kunder vidner om deres behagelige interaktioner med kompetente rådgivere, som er forpligtet til at løse deres bekymringer og svare på deres henvendelser. Dette gælder både for standard banktjenester og vanskeligere procedurer som låneansøgninger og investeringsvejledning.Danske Bank ser ud til at tage kritik alvorligt ved aggressivt at reagere på problemer og søge efter løsninger på trods af tilstedeværelsen af ​​nogle dårlige evalueringer. Denne dedikation til kundetilfredshed demonstrerer bankens fokus på at bevare solide kunderelationer ud over at bringe nye forretninger ind.

Desuden peger feedback fra forbrugerne på, at Danske Bank offensivt arbejder på at udnytte digital innovation til at forbedre kundeoplevelsen. Kunder kan nemt håndtere deres konti fra hvor som helst takket være den robuste og brugervenlige mobilbankapp.

Telefonnummer 1: (+45) 33 44 0000
Telefonnummer 2: (+45) 701 23 456

Klageansvarlig rådgivningscenter: Danske Bank, Complaint Management Function
Bernstorffsgade 40, 1577 København V. Mail: [email protected]

Databeskyttelsesrådgiver, Bernstorffsgade 40, 1577 København V, e-mail: [email protected]

Danske Bank anmeldelser

Opnå en dybere forståelse af kundeoplevelsen baseret på anmeldelser og omdømmedata. Tjek øjeblikkeligt anmeldelsers højdepunkter, vurderinger, tendenser og andre kundeoplevelser. Overvåg og interager med kunder for at opbygge relationer og forstå deres oplevelser. Tjek feedback og Danske Bank anmeldelser for tendenser, der signalerer overtrædelser eller positiv overholdelse, der er specifikke for dine krav. Hvis du vil vide mere om virksomheden, skal du bare læse anmeldelserne. Du kan også dele din egen kundeoplevelse, hvis du havde det.

Aktivitetsområde

  • Aktivitetsområde : forbrugslån, lån penge, billån, lån til renovering, forsikringer, boliglån, kassekredit for studerende, kassekredit, pensionskonti, leasing, boligforbedring, konti
  • Lånetid : 1 — 5 år
  • ÅOP : 10,8% — 14,8%

Social Profiles:

  • 4.3 / 5
  • 4.1 / 5
  • 4.1 / 5
4.4
OVERALL

Based on 14 ratings

Reviewed by 14 users

    Hvidvaskning af penge og hykleri

    Der er så mange positive anmeldelser, at jeg næsten smeltede under læsningen. Nå, bare en ideel bank. Hvad med de seneste hvidvaskskandaler, der involverer Danske Bank? For de fleste brugere betyder dette nok ikke noget – jeg forstår det. Men det ærgrer mig, når bankerne holder godt øje med min økonomi. For nylig kom de til bunds i mig om de sølle 10 tusinde kroner, der blev overført til mig fra USA. De har brug for attester og rapporter, og de hvidvasker selv en masse penge. De efterlader vel bare 10.000 kroner til middag for to. Jeg er bare træt af dette hykleri og arrogance. Måske skulle jeg bare sende dem hver dag, jeg foretrækker at bruge kryptovaluta eller kontanter – jeg håber, at fiat-valutaer vil miste deres betydning, og sammen med dem vil de alt for nysgerrige og hykleriske bankfolk gå i glemmebogen.

    • 22/10/2024 20:35

    Danske Bank yder en rigtig god service

    De tilbyder traditionel kundeservice. Danske forenkler og rationaliserer bankarbejdet. Derudover pålægger de renter på midlerne på din løbende konto. Det er typisk en behagelig og høflig stemme, der besvarer dit opkald. Da jeg var barn, kaldte min mor mig ind til bordet med den samme stemme.
    Andre banker bliver nødt til at indhente Danske Banks præstationer, og det er usandsynligt, at de vil gøre det hurtigt.

    Der er ingen forsinkelser, små gebyrer for internationale transaktioner og ingen begrænsninger på din personlighed. En diskret og letforståelig KYC-proces.
    Kan varmt anbefales igen og igen!

    • 30/09/2024 18:38

    Jeg accepterer store regninger]]

    J-må sige, at dette er den bedste bank/app, jeg nogensinde har brugt. Jeg har ikke haft brug for at kontakte kundesupport – alt er så enkelt og intuitivt. Jeg ville ønske, at jeg blev betalt for at sige/skrive dette, så vær sikker på, at dette er en ærlig anmeldelse. Men jeg ville ikke have noget imod, hvis nogen fra Danske Bank kontaktede mig og satte pris på min anmeldelse….]

    PROS

    • Jeg tager også BTC;]]
    • 20/09/2024 17:34

    Jeg havde brug for finansiering til mit grønne initiativ

    Jeg havde brug for finansiering til mit grønne initiativ. Jeg ville investere i solpaneler og besluttede også at udskifte bilerne i min flåde med elektriske køretøjer. Som produktionsvirksomhed tænkte jeg på at reducere CO2-udledningen. En af de vigtigste faktorer, men ikke den vigtigste, var renten på lånet. Den var lidt lavere end et normalt standardlån.

    Når man gør noget nyt, kan man ikke altid være sikker på et positivt resultat. Mit tilfælde er ingen undtagelse. Selve processen med at skifte til CO2-reduktion var økonomisk dyr, og det var frustrerende for mig som virksomhedsejer, da jeg i starten kun så tab. Men takket være det grønne initiativ og med hjælp fra Danske Bank fik min virksomhed nye, loyale kunder. I sidste ende vandt jeg økonomisk.

    Jeg satsede 4, for i starten brugte jeg nerver, men jeg satsede 5 for resultatet. Jeg sluttede året 2023 med +24,6 % af omsætningen i forhold til den gennemsnitlige tiårskurve.

    • 19/09/2024 11:58

    Ethvert problem bringer en ny mulighed

    God eftermiddag!!

    Allerede i 2023 stod det klart, at ESG er med os i lang tid. Men det stod ikke klart for mig, som leder af virksomheden, hvordan jeg skulle opfylde kravene fra ESG. Det eneste, jeg forstod, var, at jeg var nødt til at revidere min forretningsmodel. Hvor jeg skulle starte, og hvordan jeg skulle gribe spørgsmålet an, var stadig et mysterium for mig. Det var stadig en overvældende byrde for mig at forstå, hvordan jeg kunne forblive rentabel, betale min løn, betale min skat og overholde ESG-kravene.
    Jeg henvendte mig til en repræsentant for Danske Bank med denne bunke af problemer. Lad mig sige med det samme, at det første møde ikke gav det ønskede resultat. Men det faktum, at bankens repræsentant tiltrak sine kolleger fra forskellige typer industrier til det næste møde, gav resultater.
    Efter den sidste samtale nedsatte jeg en arbejdsgruppe, der blandt andet omfattede CFO, CTO og HR, og udvalgte medlemmer af ledelsesteamet som styregrupper. Vi udviklede en klar plan, som med succes adresserede 80 % af de problemer, jeg beskrev ovenfor.

    I dag, i september 2024, er næsten alle opgaverne blevet implementeret. Mange nuancer blev hjulpet af Danske Banks repræsentanter. Tøv ikke med at kontakte mig for detaljer om, hvad jeg har beskrevet ovenfor.

    Med venlig hilsen Alexander

    PROS

    • Et kæmpe hej til Christina S. Tak for din hjælp!
    • 19/09/2024 10:29

    Penge er krigens nerve!

    Jeg havde brug for at renovere min yndlingsdatters soveværelse. Jeg gik ind på hjemmesiden for mærket TEMPUR (dette er ikke en reklame). Forsøgte at købe TEMPUR PRO® PLUS SMARTCOOL™ – 8 CM Topmadras – Medium 120x200x8cm, men i øjeblikket med betalingsbekræftelse og behandling dukkede meddelelsen “betaling afvist” op. Jeg foretog flere manipulationer, hævede grænserne, kontrollerede ugentlige grænser. Men resultatet var uændret. Jeg var nødt til at ringe til banken. De forklarede mig venligt, at anti-svindel-filteret var blevet udløst, og at det var grunden til, at jeg ikke kunne foretage betalingen.

    Bankens repræsentant sagde, at jeg ville blive kontaktet af hans kollega, som ville hjælpe mig med at løse problemet. Og, oh mirakel, inden for en time blev jeg kontaktet af hans kollega. Problemet var løst på 5 minutter. På den ene side var jeg utilpas ved dette “grumme mas”. Men på den anden side stillede jeg mig selv spørgsmålet: “Hvad nu, hvis svindlere rent faktisk havde forsøgt at stjæle penge fra min konto. Men bankens FRAUD-filter ville have forhindret dem i at gøre det. Svaret var utvetydigt ja.”

    a. Tog det ikke lang tid, før problemet var løst.
    b. Repræsentanterne var høflige og hurtige.
    c. Jeg fik resultatet, dvs. købet af den ønskede madras.
    5 ud af 5 point kan sættes.

    • 18/09/2024 20:22

    En kort bemærkning om mit samarbejde med Danske Bank

    Jeg har været kunde i Danske Bank siden 2005. I al den tid, jeg har samarbejdet med dem, har jeg kun haft to problemer. Den ene situation var, for at sige det ligeud, besynderlig. Flere “udestående” gæld ved en fejl afskrevet fra min konto. Men situationen blev hurtigt løst, og beløbet blev returneret.
    Jeg var også en af ​​de kunder, der uretmæssigt blev opkrævet rykkergebyrer. For at opveje dette faktum betalte Danske Bank mig en kompensation.

    Men generelt er der i næsten 20 år en eftersmag af positive følelser. Det er ikke svært at komme igennem til dem, bankmanden, som jeg er tilknyttet, er altid høflig, samlet og kender sin forretning.
    Jeg kan give dem næsten fem point.

    • 16/09/2024 23:19

    Mærkelig tid

    Formentlig gør sprogbarrierefaktoren sit arbejde. Det er her, så mange positive følelser kommer fra.
    Enhver virksomhed, især en bank, er først og fremmest mennesker. For at være mere præcis, mellemledelse og derunder. Men hvis mellemstykkerne stadig på en eller anden måde er “halte”, knap nok i stand til at forbinde to-tre-fem ord, så kender almindelige ekspedienter kun 15-20% af 100%.

    Danske Bank er ingen undtagelse herfra. Den yngre generation har et lavt uddannelsesniveau….. Og det, der er meget mærkeligt- latterligt, er, at de af en eller anden grund ikke bliver undervist, som de burde. Men det er nok et spørgsmål til ledelsen i Danske Bank.

    • 15/09/2024 09:02

    Anmeldelse, kundeservice

    Jeg arbejder for Deloitte. Jeg var nødt til at forlade min hjemby København på grund af en forretningsrejse på 6 måneder. Jeg modtog en intrabank-besked fra Danske Banks repræsentant Rikke H. (Jeg er ikke sikker på, om jeg skal skrive hendes personlige oplysninger her). Min bankmand gik på pension, og jeg er blevet bedt om at aftale et tidspunkt, hvor jeg kan møde den nye. Jeg skrev, at jeg var ude af landet og blev venligt ventet i et par måneder.

    Under mit fravær, fordele:
    1. Forespørgsler i banken fra min side – svar fra den nye bankmand inden for 2-4 timer, nogle gange med det samme. På hverdage.
    2. På en af henvendelserne fik jeg den modsatte, automatiske besked på e-mail, fra Rikke, jeg er på ferie, trods dette fik jeg om aftenen et udførligt svar.
    3. Modtog en anmodning om at udfylde KYC formular. Ringede tilbage til telebanking, lyttede venligt og hjalp med at udfylde formularen.

    Fra ulemperne:
    1. Bestilte et nyt betalingskort, da det forrige var udløbet. Jeg ved ikke, hvad det hang sammen med, men kortet nåede først frem til modtageren, dvs. mig, halvanden uge efter min hjemkomst. Hvem har skylden i dette tilfælde, postvæsenet eller banken, sandsynligvis postvæsenet. Så du kan ikke være sikker på, om det er en forglemmelse fra bankens side.

    Opsummeringen er som følger… Banken ser ud til at være pålidelig. Der er nuancer, men det er rent professionelt, da jeg er revisor. At beskrive det hele her ville være en uoverskuelig opgave.
    Brug Danske’s tjenester!1. vurdering 4/5

    • 13/09/2024 23:14

    Om dig selv og Danske Bank

    Jeg studerer på Copenhagen Business School (CBS), Frederiksber, MBA-programmet. Jeg har et år tilbage af studiet. Jeg glæder mig til at afslutte mine studier og få mit eksamensbevis. Det forholder sig sådan, at da jeg var barn, lå mit hus ikke langt fra en filial af Danske Bank. Og hver morgen mødte den, Danske Bank, mig på vej til skole.

    Hvor og hvem jeg ville være, var ikke noget mysterium for mig. Det var heller ikke spørgsmålet om, hvem jeg kunne betro min indtjening til. Jeg indså, at jeg ville være finansmand (især efter at have læst Theodore Dreisers trilogi), og jeg havde tænkt mig at overlade min kapital til Danske Bank, som du sikkert allerede har forstået ud fra det, jeg har beskrevet ovenfor. Jeg åbnede min første personlige konto i Danske Bank som 18-årig, men jeg fik mit første kreditkort for relativt nylig.
    Hvis du er sparsommelig og har styr på dit budget, behøver du ikke at bekymre dig om noget. Der vil ikke være nogen overraskelser med højere renter, overforbrug eller at sende dit overtræk i det dybeste minus. Hvilket selvfølgelig vil have økonomiske konsekvenser.

    Men den vigtigste ting, jeg gerne vil nævne, og som jeg specifikt giver 10 for, er den nye funktion i Danske Mobilbank, som giver kunderne mulighed for bedre at forstå, hvor mange bæredygtige investeringer de har i deres portefølje. For mig er spørgsmålene om fossile brændstoffer, påvirkning af biodiversitet og klimaaftryk ikke “tom støj”. Det er ansvarlige og vigtige ting. Hej, HR. Jeg starter i det små, men jeg vil være direktør Danske Bank om ca. … 10 år. Jeg vil være en værdig direktør. Du vil være stolt af mig.

    BR,
    Mathias Wraa

    • 15/08/2024 15:35

    I recommend!

    Mine arbejdsopgaver er relateret til beregning af tal. Jeg er revisor og bruger 2-3 timer om dagen af min arbejdstid på Danske Banks platform.

    I de seneste år har jeg haft mulighed for at arbejde med de fem største nordiske banker. Hver bank har sine fordele og ulemper, men Danske Bank har flest fordele. Selvfølgelig har der været nogle kuriositeter. Der var forsøg fra hackere på at stjæle penge fra kontoen. Men Danske Banks reaktion var den mest hensigtsmæssige og lynhurtige. Når man sammenligner parametre som alder, størrelse, deltagelse i indskydergarantiordningen, status som systemisk vigtig bank, kapital, finansielle resultater, er der ingen tvivl om, at Danske Bank giver andre banker et forspring.
    Jeg anbefaler den!

    PROS

    • Hovedkontorets arkitektur er en "hjerneeksplosion"!
    • 14/08/2024 18:01

    Jeg har privat og firmakonti, kreditkort i Danske Bank

    Jeg er fra Estland. Skæbnen har gjort, at jeg har boet i Danmark siden 2016. Til at begynde med var det højst sandsynligt sprogbarrieren, der gjorde sig gældende. Jeg troede, at det bare var mig. Men senere indså jeg, at det var noget andet. Enhver virksomhed, især bankvirksomhed, handler først og fremmest om mennesker. Nærmere bestemt mellemledere og nedefter. Og hvis mellemledere stadig på en eller anden måde »halter, eller rettere haltede i fortiden«, og har svært ved at forbinde to eller tre eller fem ord, så kendte almindelige kontorfolk kun 15-25% af 100% af informationerne.
    Ak, men den yngre generation har i mange tilfælde og havde før, for et par år siden, et lavt uddannelsesniveau, professionel bankuddannelse.

    Og det virkelig sjove er, at medarbejderne af en eller anden grund ikke var ordentligt uddannet til at udføre deres arbejde på den måde, som stillingen krævede af dem. Jeg har gentagne gange udtrykt min bekymring over dette over for ledelsen i Danske Bank i København. Jeg har gentagne gange givet udtryk for min utilfredshed i kommentarer på trustpilot. Sådan var det indtil 2021.

    Fra 2021 ændrede noget sig og begyndte at ændre sig til det bedre. Algoritmerne begyndte at blive bedre, og der blev dannet nye neurale forbindelser i Danske Banks hjerne. Det er rart at se, hvordan folk begyndte at gøre deres arbejde rigtig godt. Tilsyneladende er 21 et lykketal for Danske Bank.
    Godt gået, og ikke et skridt tilbage, kun fremad!

    • 12/08/2024 12:36

    Tak for mit første realkreditlån!

    For et par måneder siden havde jeg mødet om mit realkreditlån i Danske bank. Det er min første lejlighed, så som en, der stadig lærer dansk, er det måske en masse information, og det er ikke altid let at forstå på det sprog, man stadig lærer.

    Men jeg var så heldig, at jeg fik Jette Bille Schjødt Peterson som konsulent. Hun var så tålmodig med mig. Hun talte dansk så langsomt, så jeg kunne forstå alt. Og også hun hjalp mig så meget, da hun sikkert forstår, at det er en masse nye oplysninger for en udlænding. 10 point til Jette!

    • 02/08/2024 19:03

    Behagelige følelser og positiv oplevelse

    For ikke længe siden flyttede jeg med min familie til København. Hvor jeg kommer fra, var der en række skandinaviske banker, hvor servicen var ulækker, og personalet var inkompetent. I forhold til mit hjemland er Danske Bank i København en “skæbnegave”. De åbnede hurtigt en konto til mig og min mand og hjalp mig med at installere APP’en. Inden for få dage accepterede de det beløb, der blev overført fra salget af en lejlighed i deres hjemland. Der var et par ru kanter, men de er ikke engang værd at fokusere på. Indtil videre har erfaringerne været positive.

    PROS

    • God service og behagelig stemme fra repræsentanten:)
    • Branch Nørre Voldgade 68, København har ganske bekvemme åbningstider
    • 03/07/2024 14:35

Skriv anmeldelse

  • Kvalitet
  • Rente
  • Service

PROS

+
Add Field

CONS

+
Add Field
Choose Image
Choose Video
Beklager, vi holder lukket i øjeblikket.
  Åben   Lukker
mandag10:0016:00
tirsdag10:0016:00
onsdag10:0016:00
torsdag10:0016:00
fredag10:0016:00
lørdagLukket
søndagLukket