Beskrivelse
Bank: Danske Bank A/S
Moderselskab: Danske Bank Group
CVR: 916573154
Vi leverer bankydelser, livs forsikrings og pensionsprodukter, realkreditfinansiering, formueforvaltning, ejendomsmægler service og leasing.
“1871, året hvor Den Danske Landmandsbank blev stiftet. Gennem fusioner med mange lokale og regionale banker er vi vokset og styrket. En af de vigtigste fusioner skete i 1990, hvor banken fusionerede med to andre store danske banker. Vi har en uangribelig position på det danske marked, og gennem vores skala og hjernekraft stræber vi efter at spille en vigtig rolle i det danske samfund, ikke blot skabe en arv, men også bidrage til væksten i samfundet som helhed. Trods vanskelige økonomiske forhold, Vi fortsatte med at levere på vores strategiske ambitioner og opnåede et stærkt forrentning af egenkapitalen på 12,9% i første kvartal af 2024. Ud over at reducere vores egne CO2e-udledninger arbejder vi på at integrere klimarisici og holde os på sporet for at dekarbonisere økonomien.”
Danske Bank mission er at støtte sine kunder i at opnå finansiel stabilitet, så de kan forfølge deres finansielle mål på en sikker, sikker og bekymringsfri måde. For at hjælpe dig hurtigt og enkelt med at vælge, om Danske Bank er den bedste bank for dig, har vi lavet en komplet undersøgelse af banken, herunder information om de tilbudte produkter og priser.
For Danske Bank er tillid altafgørende og en nødvendig forudsætning for at drive forretning. En bank kan ikke fungere, hvis den ikke er i stand til at etablere et tillidsforhold til sine kunder. Danske Bank fremmer et tillidsfuldt forhold til sine kunder ved at tilbyde ekspertrådgivning og støtte til at hjælpe dem med at opnå finansiel stabilitet i deres daglige liv.
Finansiel rådgiver: Mikael Emil Mølgård
Email: [email protected]
ATM åben til 22.00
Danske Bank kundeservice
Danske Bank vægter kundeservice højt, hvilket ses af det store antal hjælpekanaler banken tilbyder, såsom online chat, e-mail og telefonassistance. Banken fremmer tilgængelighed og brugervenlighed set ud fra den brugervenlige karakter af deres hjemmeside og den enkelhed, hvormed kunder kan finde kontaktoplysninger til kundesupport.
Anmeldelser fra andre kilder, såsom Google og Trustpilot, understreger typisk bankens fremragende kundeservice. Talrige kunder vidner om deres behagelige interaktioner med kompetente rådgivere, som er forpligtet til at løse deres bekymringer og svare på deres henvendelser. Dette gælder både for standard banktjenester og vanskeligere procedurer som låneansøgninger og investeringsvejledning.
Danske Bank ser ud til at tage kritik alvorligt ved aggressivt at reagere på problemer og søge efter løsninger på trods af tilstedeværelsen af nogle dårlige evalueringer. Denne dedikation til kundetilfredshed demonstrerer bankens fokus på at bevare solide kunderelationer ud over at bringe nye forretninger ind.
Desuden peger feedback fra forbrugerne på, at Danske Bank offensivt arbejder på at udnytte digital innovation til at forbedre kundeoplevelsen. Kunder kan nemt håndtere deres konti fra hvor som helst takket være den robuste og brugervenlige mobilbankapp.
Danske Bank telefon
Telefonnummer 1: (+45) 33 44 0000
Telefonnummer 2: (+45) 701 23 456
Danske Bank anmeldelser
Opnå en dybere forståelse af kundeoplevelsen baseret på anmeldelser og omdømmedata. Tjek øjeblikkeligt anmeldelsers højdepunkter, vurderinger, tendenser og andre kundeoplevelser. Overvåg og interager med kunder for at opbygge relationer og forstå deres oplevelser. Tjek feedback og Danske Bank anmeldelser for tendenser, der signalerer overtrædelser eller positiv overholdelse, der er specifikke for dine krav. Hvis du vil vide mere om virksomheden, skal du bare læse anmeldelserne. Du kan også dele din egen kundeoplevelse, hvis du havde det. Det kan være nyttigt for andre potentielle kunder.
Aktivitetsområde
- Aktivitetsområde : forbrugslån, lån penge, billån, lån til renovering, forsikringer, boliglån, kassekredit for studerende, kassekredit, pensionskonti, leasing, boligforbedring, konti
- Lånetid : 1 — 5 år
- ÅOP : 10,8% — 14,8%
Kort placering
Anmeldt af 5 brugere
-
Om dig selv og Danske Bank
- af: Mathias W.
- 15/08/2024 15:35
Jeg studerer på Copenhagen Business School (CBS), Frederiksber, MBA-programmet. Jeg har et år tilbage af studiet. Jeg glæder mig til at afslutte mine studier og få mit eksamensbevis. Det forholder sig sådan, at da jeg var barn, lå mit hus ikke langt fra en filial af Danske Bank. Og hver morgen mødte den, Danske Bank, mig på vej til skole.
Hvor og hvem jeg ville være, var ikke noget mysterium for mig. Det var heller ikke spørgsmålet om, hvem jeg kunne betro min indtjening til. Jeg indså, at jeg ville være finansmand (især efter at have læst Theodore Dreisers trilogi), og jeg havde tænkt mig at overlade min kapital til Danske Bank, som du sikkert allerede har forstået ud fra det, jeg har beskrevet ovenfor. Jeg åbnede min første personlige konto i Danske Bank som 18-årig, men jeg fik mit første kreditkort for relativt nylig.
Hvis du er sparsommelig og har styr på dit budget, behøver du ikke at bekymre dig om noget. Der vil ikke være nogen overraskelser med højere renter, overforbrug eller at sende dit overtræk i det dybeste minus. Hvilket selvfølgelig vil have økonomiske konsekvenser.Men den vigtigste ting, jeg gerne vil nævne, og som jeg specifikt giver 10 for, er den nye funktion i Danske Mobilbank, som giver kunderne mulighed for bedre at forstå, hvor mange bæredygtige investeringer de har i deres portefølje. For mig er spørgsmålene om fossile brændstoffer, påvirkning af biodiversitet og klimaaftryk ikke “tom støj”. Det er ansvarlige og vigtige ting. Hej, HR. Jeg starter i det små, men jeg vil være direktør Danske Bank om ca. … 10 år. Jeg vil være en værdig direktør. Du vil være stolt af mig.
BR,
Mathias Wraa -
I recommend!
- af: Sophia Johansson
- 14/08/2024 18:01
Mine arbejdsopgaver er relateret til beregning af tal. Jeg er revisor og bruger 2-3 timer om dagen af min arbejdstid på Danske Banks platform.
I de seneste år har jeg haft mulighed for at arbejde med de fem største nordiske banker. Hver bank har sine fordele og ulemper, men Danske Bank har flest fordele. Selvfølgelig har der været nogle kuriositeter. Der var forsøg fra hackere på at stjæle penge fra kontoen. Men Danske Banks reaktion var den mest hensigtsmæssige og lynhurtige. Når man sammenligner parametre som alder, størrelse, deltagelse i indskydergarantiordningen, status som systemisk vigtig bank, kapital, finansielle resultater, er der ingen tvivl om, at Danske Bank giver andre banker et forspring.
Jeg anbefaler den!FORDELE
- Hovedkontorets arkitektur er en "hjerneeksplosion"!
-
Jeg har privat og firmakonti, kreditkort i Danske Bank
- af: Margus Kangro
- 12/08/2024 12:36
Jeg er fra Estland. Skæbnen har gjort, at jeg har boet i Danmark siden 2016. Til at begynde med var det højst sandsynligt sprogbarrieren, der gjorde sig gældende. Jeg troede, at det bare var mig. Men senere indså jeg, at det var noget andet. Enhver virksomhed, især bankvirksomhed, handler først og fremmest om mennesker. Nærmere bestemt mellemledere og nedefter. Og hvis mellemledere stadig på en eller anden måde »halter, eller rettere haltede i fortiden«, og har svært ved at forbinde to eller tre eller fem ord, så kendte almindelige kontorfolk kun 15-25% af 100% af informationerne.
Ak, men den yngre generation har i mange tilfælde og havde før, for et par år siden, et lavt uddannelsesniveau, professionel bankuddannelse.Og det virkelig sjove er, at medarbejderne af en eller anden grund ikke var ordentligt uddannet til at udføre deres arbejde på den måde, som stillingen krævede af dem. Jeg har gentagne gange udtrykt min bekymring over dette over for ledelsen i Danske Bank i København. Jeg har gentagne gange givet udtryk for min utilfredshed i kommentarer på trustpilot. Sådan var det indtil 2021.
Fra 2021 ændrede noget sig og begyndte at ændre sig til det bedre. Algoritmerne begyndte at blive bedre, og der blev dannet nye neurale forbindelser i Danske Banks hjerne. Det er rart at se, hvordan folk begyndte at gøre deres arbejde rigtig godt. Tilsyneladende er 21 et lykketal for Danske Bank.
Godt gået, og ikke et skridt tilbage, kun fremad! -
Tak for mit første realkreditlån!
- af: Anita R.
- 02/08/2024 19:03
For et par måneder siden havde jeg mødet om mit realkreditlån i Danske bank. Det er min første lejlighed, så som en, der stadig lærer dansk, er det måske en masse information, og det er ikke altid let at forstå på det sprog, man stadig lærer.
Men jeg var så heldig, at jeg fik Jette Bille Schjødt Peterson som konsulent. Hun var så tålmodig med mig. Hun talte dansk så langsomt, så jeg kunne forstå alt. Og også hun hjalp mig så meget, da hun sikkert forstår, at det er en masse nye oplysninger for en udlænding. 10 point til Jette!
-
Behagelige følelser og positiv oplevelse
- af: D. Petrosiene
- 03/07/2024 14:35
For ikke længe siden flyttede jeg med min familie til København. Hvor jeg kommer fra, var der en række skandinaviske banker, hvor servicen var ulækker, og personalet var inkompetent. I forhold til mit hjemland er Danske Bank i København en “skæbnegave”. De åbnede hurtigt en konto til mig og min mand og hjalp mig med at installere APP’en. Inden for få dage accepterede de det beløb, der blev overført fra salget af en lejlighed i deres hjemland. Der var et par ru kanter, men de er ikke engang værd at fokusere på. Indtil videre har erfaringerne været positive.
FORDELE
- God service og behagelig stemme fra repræsentanten:)
- Branch Nørre Voldgade 68, København har ganske bekvemme åbningstider
Adresse og Web
Åben | Lukker | ||
---|---|---|---|
mandag | 10:00 | – | 16:00 |
tirsdag | 10:00 | – | 16:00 |
onsdag | 10:00 | – | 16:00 |
torsdag | 10:00 | – | 16:00 |
fredag | 10:00 | – | 16:00 |
lørdag | Lukket | ||
søndag | Lukket i dag |
Skriv anmeldelse