Bank Norwegian — kundeservice, anmeldelser, om bank

Bank Norwegian — kundeservice, anmeldelser, om bank
Bank Norwegian — kundeservice, anmeldelser, om bank
Bank Norwegian — kundeservice, anmeldelser, om bank
Bank Norwegian — kundeservice, anmeldelser, om bank
Bank Norwegian — kundeservice, anmeldelser, om bank
Bank Norwegian — kundeservice, anmeldelser, om bank
Bank Norwegian — kundeservice, anmeldelser, om bank
Bank Norwegian — kundeservice, anmeldelser, om bank
Bank Norwegian — kundeservice, anmeldelser, om bank
Bank Norwegian — kundeservice, anmeldelser, om bank
Bank Norwegian — kundeservice, anmeldelser, om bank
Bank Norwegian — kundeservice, anmeldelser, om bank

Beskrivelse

Mærke: Bank Norwegian
Firmanavn: Bank Norwegian, en filial av NOBA Bank Group AB (publ)
CVR:
916573154

Året 2007 er vores fødselsår. Vi måtte stå over for mange vanskeligheder. Men dette knækkede os ikke. Det gjorde os stærkere. Efter fusion med den svenske bank Nordax femten år senere, i 2022, blev den norske bank en afdeling af Nordax Bank. Nordax Bank AB (PUP) blev en del af Noba i 2023 efter at have skiftet navn til Noba Bank Group AB (PUP), Bank Norwegian, samtidig med at de samme mål og målsætninger blev fastholdt.

Som medlem af noba Bank Group er Bank Norwegian glad for ydmygt, men bestemt at give dig den bedste kreditkortservice og rente. Alle Bank Norwegians tilbud, herunder en række kreditkort, opsparingskonti og personlige lån, er konkurrencedygtige og let forståelige for den gennemsnitlige forbruger. Banken opererer udelukkende online.

I Danmark fremstod Bank Norwegian som en stærk kandidat til at erstatte traditionelle banker, og et betydeligt antal kunder vælger Bank Norwegian som backupbank ud over deres primære. En betragtelig del af danskerne har brugt Norwegians rejseservice, og mange kender flyselskabet. Bank Norwegians kendte brand har uden tvivl hjulpet dem med at vinde indpas, da de kom ind på det danske marked.

Offering consumers a flexible banking experience with straightforward, standardized and understandable online products has been Bank Norwegian’s goal since the company’s founding. New technology has to be developed in order to fulfill the aim of providing consumers with a selection of straightforward and standardized loan offers that include digital and flexible solutions. In order to facilitate loan management for its clients, Bank Norwegian has created a mobile app and self-service options, among other things.

Bank Norwegian kundeservice

Bank Norwegian har lagt stor vægt på sin kundeservice, med særligt fokus på at give sine kunder mulighed for at blive selvforsørgende. Svar på generelle spørgsmål kan du som kunde hurtigt finde på deres Kundeservice-side, eller du kan benytte deres AI styrede chat-robot, som kan svare på generelle spørgsmål.

Da Bank Norwegian udelukkende opererer online, har den ingen filialer og ingen fysiske bankkonti i Danmark. Bank Norwegian kan altid kontaktes på telefon på nedenstående nummer for deres åbningstider, som er fra 10:00 til 16:00 hver dag. Du kan nemt skrive en e-mail til dem ved at bruge deres online kontaktformular, og de vil med glæde give dig den bedst mulige handel.

Telefon: (+45) 70 80 11 00
Telefonen er åben alle hverdage fra kl 10:00 — 16:00

Kundeservice: https://www.banknorwegian.dk/kundeservice/
Email: [email protected]
Leder af kundeservice: Tone Johannessen

 

Bank Norwegian anmeldelser

Du kan læse anmeldelser fra brugere, der har handlet med Bank Norwegian, herunder. Har du erfaring med at handle med en bank, kan du også skrive en anmeldelse, måske kan du rådgive noget eller bare sige fra.

Aktivitetsområde

  • Aktivitetsområde : forbrugslån, lån penge, samlelån, kreditkort, billån, lån til renovering, forsikringer, opsparing
  • Lånebeløb : 5.000 — 400.000 Kr.
  • Lånetid : 12 — 180 måneder
  • ÅOP : 7.75 — 20.73 %
  • Kundeservice : https://www.banknorwegian.dk/kundeservice/

Kort placering

Snarøyveien 36, 1364 Fornebu, Norge,Fornebu

Sociale profiler:

5 /5
Baseret på 1 vurdering
100%
100%
100%

Anmeldt af 1 bruger

  • Bank Norwegian-tjeneste

    • 08/07/2024 11:49

    Jeg har brugt Bank Norwegian i mere end 5 år og har aldrig svigtet eller skuffet mig. Jeg bruger både debet- og kreditkort – har aldrig haft problemer, jeg anbefaler det. Udløbsdatoen for betalingskortet var ved at være slut, og jeg genbestilte betalingskortet, men valgte ved et uheld et unikt design, som der blev opkrævet +-150 DKK for.

    Jeg skrev til support, de svarede hurtigt, og beløbet blev hurtigt returneret. Jeg er yderst tilfreds med bankens støtte.

Skriv anmeldelse

  • Kvalitet
  • Rente
  • Service

FORDELE

+
Tilføj felt

ULEMPER

+
Tilføj felt
Vælg Billede
Vælg Video
Beklager, vi holder lukket i øjeblikket.
  Åben   Lukker
mandag10:0016:00
tirsdag10:0016:00
onsdag10:0016:00
torsdag10:0016:00
fredag10:0016:00
lørdagLukket
søndagLukket i dag